fbpx

O mare parte din viata am avut sindrom premenstrual (SPM) si dureri mari la menstruatie. De la medicul ginecolog nu am primit ca solutie decat varianta anticonceptionale, pe care am refuzat-o, desi nu intelegeam prea multe despre implicatiile lor.

Acest articol as vrea sa fie un alt punct de vedere asupra SPM si, in mare parte, ceea ce voi scrie se aplica si pentru cicluri dureroase, abundente, cu cheaguri, dereglate etc.

Ceea ce am invatat foarte valoros in acesti ani este ca totul este in legatura in acest minunat corp al nostru. Emotiile, somnul, relatiile, alimentatia, starea generala – sunt un tot si principiul „unde dai si unde capra” 🙂 se aplica din plin in ceea ce priveste OMUL.

Ce as vrea sa mai stii, este ca ciclul tau, cu toate manifestarile lui, este una dintre cele mai importante „analize” a situatiei corpului tau. Cand corpul si hormonii tai sunt in echilibru si ciclu este regulat, cu un sindrom menstrual aproape inexistent, fara dureri de sani, de spate, fara cheaguri etc.

Hai sa vedem care sunt unele din cele mai des intalnite manifestari ale SPM:

Acest articol a fost scris pentru platforma www.dupanastere.ro. Citeste continuarea articolului AICI!

Daca esti interesata de acest subiect, te invit sa urmaresti live-ul pe care il voi tine pe grupul Mame cu pofta de viata, joi, 6 iunie, la ora 14.30. Pentru a putea vizualiza materialul video, trebuie sa fii membra a grupului. Te poti alatura GRATUIT comunitatii noastre de mame si viitoare mame dand JOIN grupului!

Dupa cum observi, totul este interconectat in corpul nostru. Daca vrei sa iti recapeti energia si echilibrul hormonal si nu stii de unde sa incepi, poti sa descarci acest GHID cu recomandari si cu sugestii de meniu balansat pe 3 zile.

Sursa foto: shutterstock

error: Content is protected !!

Aboneaza-te la newsletter-ul destinat mamelor si vei primi gratuit e-book-ul „Recomandari si meniu de 3 zile pentru energizare, echilibrare si pierdere în greutate”.