Esti mama

Esti deja alaturi de bebelusul tau. Il tii in brate si zambetele lui te ajuta sa treci peste noptile nedormite si peste momente grele. Totusi, pe langa zambetul lui, ai nevoie si de ajutor de la cei dragi si de la specialisti. Si nu numai pe parcursul celor 40 de zile. M-am regasit foarte tare in abordarea potrivit careia post-partumul se incheie, de fapt, cand incepi sa dormi toata noaptea si cand menstruatia ta devine regulata.

Ai avut grija de tine pe parcursul sarcinii – si bine ai facut – si ai gasit energia sa faci asta in primul rand ca sa ii fie bine copilului. Acum, mai ales daca nu (mai) alaptezi, ti-e greu sa te prioritizezi pentru ca ai atat de multe lucruri de facut pentru el. Vreau sa iti spun ca TREBUIE sa ai grija de tine, pentru a putea oferi copilului tau dragoste si sustinere, dar si pentru a-ti ocroti cuplul, in cadrul caruia s-a nascut bebelusul vostru.

Stiu ca ai multe intrebari care nu iti dau pace:

Ce trebuie sa mananc si sa evit cand alaptez?

t

Cand si cum o sa reusesc sa imi revin cu kg?

w

Ce trebuie sa mananc daca bebelusul are dermatita sau reflux?

Ce pot sa fac sa imi recapat energia?

Cand o sa imi doresc din nou sa am relatii intime cu partenerul meu?

De ce imi schimb starile atat de usor? Cand imi voi recapa stabilitatea emotionala?

La o parte din aceste intrebari gasesti deja raspunsul pe blog. La celelalte o sa raspund pe parcurs, asa ca te invit sa ramai alaturi de mine.

i

Inainte de orice, vreau sa ma asigur ca mananci corect, asa ca, pentru informatii de baza, te rog sa citesti acest articol

Si daca vrei sa afli mai multe despre nutritia corecta in post-partum (prelungit), urmareste cursurile online sau workshop-urile disponibile, sau contacteaza-ma la claudia [at] pofta-de-viata [.ro]. Ca sa aflu exact cum te pot ajuta, iti ofer o convorbire telefonica de 20 de minute!

Cand am ajuns la Claudia nu eram in cea mai buna forma: laptele nu era destul, bebe avea colici sau plangea destul de mult si nu stiam de ce si habar n-aveam ce sa mananc sa fie bine pentru el (la mine nu ma gandeam, oricum). Eram si obosita, da, si cam lipsita de speranta. In primul rand am primit multa empatie de la Claudia. Cumva asta m-a reasigurat ca nu sunt eu de vina si ca este normal ce traiesc. Claudia m-a ajutat mai intai cu meniu – pe care mama mi l-a facut, asta dupa ce s-a familiarizat cu chia si quinoa J –  si pe parcurs am invatat si eu multe despre alimentatie, ceea ce m-a ajutat mult in diversificare. In plus, mi-am revenit si relativ repede la greutatea dinainte de sarcina si chiar am mai pierdut cateva kg, fara sa tin regim, doar mancand echilibrat. Am inteles ca nu doar alimentatia conteaza, ci si somnul – si am invatat cum sa-l prioritizez in perioada asta -, grija de sine si multe altele. M-am simtit bine lucrand cu tine, Claudia, mersi!

Alina

37 de ani

Newsletter

Inscrie-te la newsletter si vei primi gratuit meniul saptamanal pentru perioada sarcinii!

Cu ce te pot ajuta?

Fie ca esti insarcinata, esti mama sau iti doresti sa fii, sigur ai intrebari. Scrie-mi pe email despre ce doresti sa afli mai multe informatii si ne putem auzi 20 de minute la telefon, pentru a-ti intelege mai bine nevoia.

5 + 5 =